Na poziomie 5 naszego centrum znajduje się VIP room dla 12 osób na spotkania kameralne lub narady dyrektorów.
Do dyspozycji osób szkolących oddajemy dwie kawiarnie na organizację przerw kawowych.
Wyposażenie techniczne sal kongresowych oraz położone w pobliżu sal 3 garderoby dla artystów to idealne warunki do organizacji różnego rodzaju imprez firmowych, występów artystycznych, kabaretów, koncertów, festiwali tanecznych. Sąsiadujące z salami kongresowymi zaplecze gastronomiczne daje możliwość wykorzystania obu sal na organizację uroczystych kolacji i bankietów.
Organizacja konferencji przy min. 50 osobach (dotyczy grup zameldowanych w Hotelu):
- jedna sala konferencyjna na przeprowadzenie obrad - nieodpłatnie
- wielkość sali dostosowana do liczby uczestników zameldowanych w hotelu
- ustawienie kinowe sali
- nieodpłatne wyposażenie sali: projektor multimedialny, ekran, nagłośnienie konferencyjne, sufitowe, mikrofon przewodowy, internet bezprzewodowy, flipchart, pisaki
Dodatkowy sprzęt konferencyjny - płatny według cennika.